kom naar fourchette
en proef van een unieke
culinaire ervaring.

In het weekend van 15, 16 en 17 maart brengt Fourchette elf ultragetalenteerde topchefs samen in de Gentse Eskimofabriek die een bijzonder vijfgangenmenu brengen.

FAQ

Heeft u een vraag? Bekijk hieronder eerst de veelgestelde vragen.
Vindt u geen antwoord op uw vraag, dan kan je een mail sturen naar hello@fourchettegent.be

  • Als we naar Fourchette komen met een groepje kunnen we samen zitten?

    ja, dit is geen probleem, we hanteren het free seating principe, er is plaats genoeg voor iedereen om samen met u vrienden te tafelen, vroeg komen is wel aan te raden.

  • Ik heb een allergie voor Gluten, lactose, ... is dit een probleem?

    Neen, er wordt aan elke chef gevraagd om een alternatief gerecht te voorzien. Bij het afhalen van jouw gerecht vraagt u aan de chef voor een alternatief.

  • Als ik naar Fourchette kom, waar kunnen we parkeren?

    Er is een parking voorzien in de indigo parking in Gent Dok Noord, waarbij er een shuttledienst is voorzien die jou naar Fourchette brengt.

  • Kunnen we een plaats/stoel reserveren?

    Neen, je kan jouw plaats niet reserveren, we hanteren het free seating principe. We hebben meer stoelen dan verkochte tickets dus plaats genoeg.

  • Kan ik na betaling nog veranderen van Menu/dag?

    Eenmaal u de bevestiging gekregen hebt van uw bestelling, is het helaas niet meer mogelijk om uw bestelling aan te passen.

  • Kan ik mijn aangekochte kaarten annuleren?

    Ja, dat kan tot minstens 7 dagen voor de start van het event. Eventuele administratiekosten kunnen hiervoor in rekening gebracht worden.

  • Wanneer gaan de deuren open?

    De deuren gaan open op vrijdag en zaterdag om 18u30 en op zondag om 11u30.

  • Tot welk uur mogen we toekomen?

    U mag toekomen tot 22u, wel rekening mee houden hoe later je komt, hoe vlugger je moet eten.

  • Tot wanneer zijn de keukens open?

    We vragen aan de chefs om gerechten te voorzien tot 23u.

  • Kunnen we op Fourchette betalen met kredietkaart?

    U kan op Fourchette betalen met kredietkaart, visa, ...

  • Kunnen we een factuur opvragen van onze kosten gemaakt op Fourchette?

    Na het event kan u uw factuur opvragen door een mail te sturen naar invoice@fourchettegent.be met jouw factuurgegevens en gemaakte kosten.

  • Waar kan er overnacht worden na het event?

    Er zijn tal van hotels, B&B in het centrum van Gent.

  • Kunnen mensen met een mobiele beperking terecht op Fourchette?

    Mensen met een beperking zijn zeker welkom op Fourchette.

  • Zijn kinderen welkom?

    Kinderen zijn zeker welkom.

  • Bij thuiskomst stel ik vast dat ik spullen ben verloren op Fourchette! Wat moet ik doen?

    Wij houden al de verloren voorwerpen 2 weken tot na het event bij, heb je iets verloren dan kan je een mail sturen naar hello@fourchettegent.be met wat je verloren hebt en wanneer.

  • Ik mag geen alcohol drinken! Is er buiten champagne een alternatief voor het aperitief?

    We bieden een alcoholvrij alternatief aan.

  • Ik lust geen koffie! Is er thee?

    Neen, er is geen alternatief voorzien.

  • Kunnen we ons koffie ticket inruilen voor een ander drankje?

    Neen, elk ticket heeft zijn doel.

  • Kunnen we ons bordje kaas omruilen voor een ander gerecht?

    Neen, je krijgt een menu waaier met telkens 1 ticket per gerecht.